خوشبختانه نسبت به چند سال پیش تعداد وبلاگهایی که در مورد مهاجرت مینویسند بیشتر شده. منهم سعی میکنم بنویسم ولی متفاوت. مدل خاص خودم. شاید کسی استفاده کرد.


۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۴, سه‌شنبه

تند و تند داره آپدیت میاد واسه ۲۰۱۰ و سه ماهه سوم هم اومده....
و ملت هم خوشحال...
خوشحالی داره آپدیت گرفتن آخه؟
حالا مدیکال بود یه چیزی...
تا اونجایی که میدونم هم این پاریسه که بیشتر فعالیت داره و آنکارا در خوابه....

بدون هیچ شوخی باید بگم دیگه انگیزه ای جز بچه ها ندارم....
اصلا حالم برای مهاجرت مساعد نیست.
افسردگی میگیرم وقتی بهش فکر میکنم.

و اما...
تسلیم نمیشم... 
ای لعنت به زبان که هرچی میکشم از اونه....
اگه گفتی امروز کجا میرم؟
میرم دوچرخه سواری....
هووووررررااااااا

همه ی این چرت و پرتها رو هم نوشتم که وبلاگم آپدیت بشه....
آخه این روزها حرفم نمیاد این ور!

۵ نظر:

ناشناس گفت...

منظورت آپدیت ماهاست یا بقیه ؟!!!!!
خوش بحالت من کلا یه مشکل بزرگ دارم اونم ترمزه . رانندگی نمی تونم بکنم جون رو ترمز ضعف دارم دوچرخه سواری هم همینطور تو بجای من حالشو ببر
ویدا

بانو گفت...

انتظار روح آدم‌و می‌]خوره، ولی مطمئن باش به محض اینکه خبری از پرونده‌تون بشه دوباره همون ذوق و شوق اولش میاد سراغت :)

امیدوارم زودتر خبرای خوب بشنوی

آنی گفت...

ممنون بانو جان.

آنی گفت...

ویدا جان راه نداره بریم کانادا باید باهم دوچرخه سواری کنیم... بریم خرید...

رها گفت...

عشقهای من ، فردا پس فردا به این ناامیدیها میخندین ولی وقتی اومدین سه تایی با هم میریم دوچرخه سواری .