خوشبختانه نسبت به چند سال پیش تعداد وبلاگهایی که در مورد مهاجرت مینویسند بیشتر شده. منهم سعی میکنم بنویسم ولی متفاوت. مدل خاص خودم. شاید کسی استفاده کرد.


۱۳۹۲ فروردین ۱۶, جمعه

شنیدم برای خیلیها که پرونده شون رفته پاریس آپدیت اومده.
معلم زبانم بهم میگه تو دیگه کلاس نیا. میخوای چیکار؟ به اندازه ای که لازم داری بلدی. یعنی برای انگیزه دادن راه بهتری نبود!
یه روز میام براتون تعریف میکنم که همسرجان توی اینترنت چه خونه های جالبی برای زندگی در کانادا پیدا میکنه و من بهش میگم من طلاق میگیرم!
میشه تو اون خونه ها فیلم هارور درست کرد. دوازده هکتار زمینشه و نیمساعت تا شهر فاصله داره. خونه بزرگ و درندشت ولی فقط سه تا اتاق داره.
من دلم برای همه جا تنگه. الان یه تیکه دلم تو استرالیاس یه تیکه سوئد یه تیکه کانادا یه تیکه ش هم همینجا تهران. بقیه ش هم ریز ریز شده سراسر دنیا.

۱ نظر:

goli گفت...

عزيزم بيخيال زبان خوندن نشي يه وقت.سال نو مبااااااارك دوست خويم