خوشبختانه نسبت به چند سال پیش تعداد وبلاگهایی که در مورد مهاجرت مینویسند بیشتر شده. منهم سعی میکنم بنویسم ولی متفاوت. مدل خاص خودم. شاید کسی استفاده کرد.


۱۳۹۲ فروردین ۷, چهارشنبه

هپی باش!

امسال اولین سالیه تو زندگیم که هی راه میرم و میگم به زودی تولدمه ها!
سالهای پیش حتی یادم میرفت وبقیه یادم مینداختن.
اما امسال حتی گاهی به خودم هم یادآوری میکنم که آهای همین روزها تولدته ها!
باید از خودم سوال کنم که قضیه چیه؟ ولی نمیپرسم. هپی باش. اینم یه بهونه واسه خوشی.
ولی روز تولد بهانه ی خوبیه؟
آره به گمونم.

۱ نظر:

ali گفت...

برگزاری اولین جلسه ملاقات با مهاجرین کانادا در سال 92
اولین جلسه ملاقات با مهاجرین کانادا در سال جدید ششم اردیبهشت برگزار میشه .
از همه دوستان دعوت میشه تشریف بیارن .

دعوت اختصاصی هم از دوستانی که مدیکالشون اومده و یا ویزا گرفتن و یا هرگونه تغییری توی پرونده اشون ایجاد شده.

از دوستانی هم که قبلا کانادا تشریف داشتن و یا واسه تعطیلات ایران اومدن هم دعوت می کنیم تشریف بیارن و ما بتونیم از تجربیاتشون استفاده کنیم .

طبق معمول و همیشگی محل ملاقات زیر آلاچیق های پارک قیطریه و زمانش ساعت ده صبح روز جمعه