خوشبختانه نسبت به چند سال پیش تعداد وبلاگهایی که در مورد مهاجرت مینویسند بیشتر شده. منهم سعی میکنم بنویسم ولی متفاوت. مدل خاص خودم. شاید کسی استفاده کرد.


۱۳۹۱ شهریور ۱۲, یکشنبه

بهش میگن فانتزی، نه؟!
۱- دوچرخه از خونه تا فروشگاه.. دوچرخه از خونه تا دانشگاه... دوچرخه از خونه تا پارک... دوچرخه از همه جا تا خونه...
۲- شلوارک کوتاه با یه دمپایی چسب پا با یه تیشرت تک رنگ ساده... بعد دستا توی جیب شلوارک...
۳- دامن بلند رنگ و وارنگ با کله ی کچل و گوشواره های گنده (گوشم هم سوراخ نیست در ضمن)
۳- پوشیدن نیم بوت بدون جوراب....
.
.
میدونی.. ادامه داره!

۵ نظر:

بهاره گفت...

سلام چقدر جالبه كه نويسنده وبلاگ و ديده باشي .از سادگيت خيلي خوشم اومد يه دختر شيك و با كلاس .در ضمن اولي كه اومدي فكر كردم لااقل ژنج سال از من جوون تري .به زنم به تخته

ویدا گفت...

آهای آنی بدجنس همین که چند روز غیبت داشتم یه عالمه پست جدید گذاشتی !!!
حالا چی شده خونه رو عوض کردی یا اینکه من خیلی خنگم ؟

ویدا گفت...

جات خالی بود خیلی خوش گذشت . حالا چی نوبت منه؟!!!

ویدا گفت...

باشه عزیزم حتما .

رها گفت...

با اولی واقعاً موافقم . دومی برای من حتی اینجا هم فانتزی شخصیه و سومی بدون کله کچلش خوشگله . انگار فانتزی هامون شبیه همه .