خوشبختانه نسبت به چند سال پیش تعداد وبلاگهایی که در مورد مهاجرت مینویسند بیشتر شده. منهم سعی میکنم بنویسم ولی متفاوت. مدل خاص خودم. شاید کسی استفاده کرد.


۱۳۹۰ دی ۹, جمعه

یکی با شرایط ما و البته با این فرق که اون تعداد سفرهای خارجیش خیلی بیشتر بود و همین باعث طول کشیدن ماجرا شده بود و ۷-۸ ماه از ما جلوتر بود حدود سه ماه پیش مدیکالش اومد....
با این حساب اگه مال ما به همون اندازه طول بکشه که نمیکشه باید ۴-۵ ماه دیگه مدیکال ما بیاد... حالا یه ماه ازش کم کن..
یعنی ۳-۴ ماه دیگه...
پس ما باید تا آخر بهار کانادا باشیم دیگه....
ولی حس من میگه سه ماه بیشتر فرصت نداریم به کارامون برسیم... و من دیگه دلشوره و نگرانی ندارم چون فهمیدم این کارها نه تنها سه ماه دیگه تموم نمیشه بلکه هیچ زمان دیگه ای هم تموم نمیشه.. تموم شدنی نیست...
پس اصلا لزومی نداره بخوام که حتما تمومش کنم..
خلاص!

هیچ نظری موجود نیست: