خوشبختانه نسبت به چند سال پیش تعداد وبلاگهایی که در مورد مهاجرت مینویسند بیشتر شده. منهم سعی میکنم بنویسم ولی متفاوت. مدل خاص خودم. شاید کسی استفاده کرد.


۱۳۹۲ خرداد ۱۱, شنبه

بازهم شکر

تحمل هر آدمی یه حدی داره... هرکسی یه ظرفیتی داره...
ظرفیت و تحمل من برای دیدن وشنیدن خشونتهای بشری به انتها رسیده....
اضطراب میگیرم... حالم بده....

چند روز پیش با ما تماس گرفتن که پرونده ی اسکیل ورکری که ۶ سال پیش تشکیل داده بودید بسته شده و بیایید پولهاتون رو بگیرید... که ما گفتیم ساعت خواب... چند سال پیش خودمون بستیمش... 

خدا را شکر... 
بابت این دنیا مزخرف!

۱ نظر:

رها گفت...

آنی بانو سلام ، خوبی ؟ پس شماها چطوری میخواستین بیایین اگه پرونده رو خودتون بستین ؟ روش رو عوض کردین ؟ من یه خورده گیج شدم ، الآن هم ساعت دوی نیمه شبه و ملت خوابن نمیتونم از شوهرم بپرسم . الآن پس از چه روشی درخواست کردین ؟
یادته چند تا عکس خوشگل از خودت و بچه ها واسم فرستاده بودی ؟ اینو توی نامه هام گمش کردم و حرص میخوردم که چرا سیو نکردم و اینها . دیروز بالاخره پیداش کردم دیدم اتچ نکرده بودی ، کپی پیست بود . منم کپی اش کردم توی یه صفحۀ ورد و واسه خودم سیو کردم . لطفا بازم واسم عکس بفرست ولی ایندفعه اتچ کن ننه جان . منم چند تا عکس جدید دارم واست میفرستم .