خوشبختانه نسبت به چند سال پیش تعداد وبلاگهایی که در مورد مهاجرت مینویسند بیشتر شده. منهم سعی میکنم بنویسم ولی متفاوت. مدل خاص خودم. شاید کسی استفاده کرد.


۱۳۹۱ دی ۲۳, شنبه

:)

بارها و بارها شنیدم که وقتی بیخیالش بشی میاد.
پس همین روزهاست که کار کانادای ما درست بشه... چرا؟ چون خونه خریدیم... چون داریم خوشگلش میکنیم .... چون خیلی خیلی خیلی دوستش دارم و دلم میخواد توش زندگی کنم....

حالم خوبه و هی به خودم یادآوری میکنم یادم نره سپاسگزاری.....
شکر... همه چی خوبه....
وقت ندارم هیچ حس بدی داشته باشم... وقتی خسته و درب و داغون با پاهای دردناک میرم بخوابم منتظرم که سریع بیهوش بشم... ولی نمیشم.... حداقل نیم ساعت وول میزنم.... از بس هیجان دارم... بابت کارهای نکرده....

یه جور خیلی خوبی زندگی قشنگه این روزها... خدا کنه قشنگتر بشه....
همین.

۳ نظر:

بهاره گفت...

سلام تبریکات صمیمانه ما زا از میان دود ها و غبار ها بپذیرید .باشد که در خانه جدید ارامش بیشتری منتظرتان باشد .
حاج اقا بهاره

ویدا گفت...

خیلی دلم واست تنگ شده بود چه خوب که خوبی عزیزم .

رها گفت...

الهی شکر بانو جان . خونۀ نو بازم مبارک . خوش باشی و روزهای خوش تر هم تجربه کنی .