خوشبختانه نسبت به چند سال پیش تعداد وبلاگهایی که در مورد مهاجرت مینویسند بیشتر شده. منهم سعی میکنم بنویسم ولی متفاوت. مدل خاص خودم. شاید کسی استفاده کرد.


۱۳۹۱ آذر ۱۹, یکشنبه

تهران مونترال با ترکیش

قبلا گفته بودم که خیلی دوست میدارم با ترکیش ایر برم کانادا....
گفته بودم که باید مونترال لندینگ کنیم و ترکیش ایر فقط به تورنتو پرواز داره....
اینو نگفته بودم که از ته دل خواستم که ترکیش ایر به پرواز مستقیم به مونترال بگذاره....
و خب هیچوقت این رو هم بهتون نمیگم که وقتی من یه چیزی رو از ته دل بخوام حتما میشه....
اما به گمونم یادم رفت بیام بگم قراره این اتفاق خجسته بیفته....
یعنی قراره ترکیش یه پرواز مستقیم به مونترال بگذاره ... فقط و فقط به خاطر گل روی من!!!!
...
در ضمن خواسته های خود را به ما نسپارید. خودتون یه فکری به حالش بکنید.

۲ نظر:

ویدا گفت...

من زیاد با ترکیش حال نکردم اما پروازهای امارات و قطر خیلی خیلی بهتر از klm و ایر کانادا بودن . تصمیم من بیشتر پرواز قطر .تو هم باید با من بیای .

ویدا گفت...

مثلا با ترکیش ایرلاین چند ساعت پرواز داریم ؟