خوشبختانه نسبت به چند سال پیش تعداد وبلاگهایی که در مورد مهاجرت مینویسند بیشتر شده. منهم سعی میکنم بنویسم ولی متفاوت. مدل خاص خودم. شاید کسی استفاده کرد.


۱۳۹۱ مهر ۱۲, چهارشنبه

خدا بیا اینجا یکی کارت داره

یه چند وقت دیگه بگذره باید دعا کنیم پرونده رو برگردونن اینجوری یه پولی دستمون رو میگیره....
به خدا!
اوج افتخار این روزهای زبان خوندنم اینه که سریال مرلین رو که با زیرنویس فارسی میبینم از پارسال بهتر میفهمم.... به خدا!
روی دیوار نوشته بچه ها رو وارد مشکلات اجتماعی اقتصادی زهرماری زندگیتون نکنید. میخوام این آدم مثبت خوش اندیش رو بگیرم آی بزنم آی بزنم آی بزنم بعد که خوب کتک خورد ازش بپرسم راهکار شما چیه؟
به خدا!!
-
تصادف شده بود... به پسره میگم نگاه نکن! بعد واسه اینکه بفهمه خوبیش رو میخوام میگم کلی خون ریخته بود... بعد تمام صحنه ی تصادفاتی که در طول زندگیم دیده بودم و دیگه از ذهنم نرفته بوده رو براش تعریف میکنم....
یه همچی دیوانه ی مخ تعطیلی هستم من!!!!!
بچه حق داره یه روز بزنه من رو بکشه و راحت بشه ... به خدا!!

هیچ نظری موجود نیست: