خوشبختانه نسبت به چند سال پیش تعداد وبلاگهایی که در مورد مهاجرت مینویسند بیشتر شده. منهم سعی میکنم بنویسم ولی متفاوت. مدل خاص خودم. شاید کسی استفاده کرد.


۱۳۹۱ مهر ۱۲, چهارشنبه

تموم شد

سلام
غرغرهام تموم شد شکر خدا.
به همین زودی
به همین خوشمزگی

حالا یه لبخند...
کسی میخواد عکس جدید بده برای کارت پی آرش؟
خب بده ... توی فرودگاه... فقط اندازه هاش درست باشه... رتوش نداشته باشه... خانومها آرایش غلیظ نداشته باشید.

همینجوری اینو گفتم...
کلی اطلاعات دارم که اینجا نمینویسم... حال نمیکنم با نوشتنش... اونم توی وبلاگ!!! توی فروم مینویسم....
خب هرکی بخواد یه سرچ میکنه و پیداش میکنه....

یه جورایی دنیام تموم شده....
باید پوست بندازم...
دنیای جدید لازم دارم... ربطی هم به مکان نداره...

همینجا که هستم....

پر شده م... اسفنجم دیگه ظرفیت نداره... همینجور ازش میچکه.... باید بچلونمش.... حسابی...
بندازمش توی یه حوض جدید.... بکشه بالا!

یه جور عجیبی حالم خوبه... 

هیچ نظری موجود نیست: