خوشبختانه نسبت به چند سال پیش تعداد وبلاگهایی که در مورد مهاجرت مینویسند بیشتر شده. منهم سعی میکنم بنویسم ولی متفاوت. مدل خاص خودم. شاید کسی استفاده کرد.


۱۳۹۱ شهریور ۱۵, چهارشنبه

من در آن پیدا

انگاری اولین بار بود اسم وبلاگم رو میدیدم... یه چیزی تو مایه های حسینعلی در شهر! دمش گرم.. حسینعلی رو میگم.... اگه من رفتم کانادا دم من هم گرم...
فعلا که اوضاع خوب نیست...
این حزب جدایی طلب توی کبک اومده سرکار و .... خلاصه بوی بدی میده....
من که راضی ام... از چی؟ از همه چی!
مرده شور این زندگی رو ببرن!

۴ نظر:

ویدا گفت...

منم دلم شور میزنه . خلاصه از موقعی که ما تصمیم به مهاجرت گرفتیم کل دنیا بهم ریخته اون از سوریه اینم از کبک . فکر کنم حالا حالا ها باید منتظر بمونیم .

raha گفت...

امروز نوشته بود که سفارت ایران توی کانادا بسته شده . دلم بیشتر شور افتاد .

بهاره گفت...

حالا فقط اين مدل دلشوره رو كم داشتيم .من كه اصن حالم خوب نيست.تو چطور؟

ویدا گفت...

آنی جون کجایی دختر پیدات نیست . بیا یه غری بزن .