خوشبختانه نسبت به چند سال پیش تعداد وبلاگهایی که در مورد مهاجرت مینویسند بیشتر شده. منهم سعی میکنم بنویسم ولی متفاوت. مدل خاص خودم. شاید کسی استفاده کرد.


۱۳۹۱ مرداد ۶, جمعه

چشم یه چیزی مینویسم!!!!!

یک هفته شروع شد به آپدیت اومدن واسه ملت.. بعد یک هفته هیچ خبری نیست...
ارز مسافرتی قطع شد.. تا کی؟ معلوم نیست...
به فکر خرید بلیطم... همینجوری مرض...
سعی میکنم خونسرد باشم ولی وقتی قاط زدم که دیدم طبق دستور!! دارن سینه های مانکنها رو با فرز! میبرن! مبادا کسی به گناه بیفته...
پسرم میگه اینا یه کارای خوبی هم میکنن!!! میگم مثلا؟
میگه مثلا گل میکارن... توی خیابون مجسمه و فرفره فلزی و این چیزا رو میذارن!!!
:|
کلا بچه ها خوشحالن... وقتی قرار بمونیم خوشحالن وقتی بریم هم خوشحالن... خب خدا رو شکر...
امروز دخترم میگه روسریت رو اینجوری نبند شکل این زن مسن ها میشی... بذار موهات معلوم باشه! گرچه مسنی دیگه... بهش میگم مسن عمه ته... بعدشم مگه تو روسری سرت میکنی من اعتراض میکنم که بچه چرا روسری سرت میکنی؟ پسرم میگه راست میگه شکل این مصریها شدی!!!!
تا وقتی عاشق این دوتا هستم و سالم هستن و شاد... غمی نیست!!!
با اینکه باید بریم کبک ولی من میرم تورنتو... بعدش هم شاید ویندزور...
میخوام گوسفند داشته باشم... گربه .... چند تا مرغ و یک خروس.... و بچه ی سوم!

۶ نظر:

ویدا گفت...

وای آنی از دست تو .
من گربه دارم خواستی بیا ببینش !!!
اینم بهت بگم که از چند روز دیگه تعطیلات تابستانی اداره مهاجرت شروع میشه و فکر نکنم دیگه تا آخر مرداد خبری چیزی بشنویم . پس دلت رو صابون نزن خانم مسن !!!!!

آنی گفت...

تا جایی که من میدونم آگوست تعطیلات شون شروع میشه...
مرسی لطف دارین.. بیام ببینمش!!! مگه گربه قحطه؟! :))))))
بعدشم مسن خودتی و هفت جد آبادت....
خب یه وبلاگ هم تو بزن بیام توش بدوبیراه بگم دیگه....
:دی

ویدا گفت...

سلام آنی جون
چرا جنبه نداری ؟!!!!!
اولا که گربه من خیلی قشنگه (البته بجان اقدس)
دوما مطمئنن من از تو بزرگترم حالا چیه قاطی میکنی!
سوما تو فکرش هستم یواش یواش هول نکنی ها.

ویدا گفت...

راستی یه چیز دیگه یادم اومد خب سه چهار روز دیگه اگوست شروع میشه پس چرا لج میکنی !!!

آنی گفت...

ای جون دلم....
اول اینکه کی گفته تو بزرگتری؟ فوری به نفع خودت سواستفاده نکن...
دوم اینکه به خدا جنبه دارم... ولی از کدوم جنبه میگی؟
سوم اینکه باشه گربه ت رو دوست دارم ندید!!!! میام میبینمش...
چهارم اینکه کی گفته تو بزرگتری؟
پنجم اینکه هوووووررررراااااا... این دیگه یواش یواش نداره... یهو بهتره!
ششم اینکه در مورد آگوست: :)))))))) خودم میدونستم...
هفتم اینکه کی گفته تو بزرگتری؟

ویدا گفت...

دراصل شما بزرگوارترین ولی من سنم بیشتره . وای چقدر مودب شدم !!!!!